January 21, 2011

21 çok acayip bi numara değil

88'li oluşuna içten içe gıcık da kapsam adele'in hali tavrı pek hoşuma gidiyor. bugün yeni albümü "21" çıktı, atladım hemen. sofistike zevkler sahibi bi insan olmadığım gibi bi albümü ilk dinleyişte anlayan biri de değilim. albümdeki en mainstream şarkıyı hemen çok beğenirim. "21"de de öyle oldu, ilk single "rolling in the deep" çok güzeldi, şimdi albümün geri kalanını beyonce de söyleyebilirmiş gibi geliyor. ama dediğim gibi, ben ne anlarım.

"someone like you" güzel, kırık kalpli sesine çok giden kırık kalpli (tabi ki) bi şarkı. jools holland'da bu şarkıyı canlı söylerken "keşke eski sevgilim seyrediyor olsa" diye içinden geçiren adele'i bağrıma bastım bi kere daha. hangimiz sahneye çıkıp şarkı söylemeli hayaller kurmuyoruz? bazı kız meseleleri gerçekten evrensel.


sesini açıp dinleyiniz:



albümde nedense bi de the cure-lovesong cover'ı var, dalga geçmekten yorulmuştuk "bi ben kaldım bunu coverlamayan" diye ama neyse. sesi güzel diye sesimi çıkarmıyorum, size cuma hediyesi olsun, şurdan indiriverin. ben de ders çalışayım, hayat benden başka herkese güzel.

No comments:

Post a Comment