February 19, 2011

adam ne bilsin apaçi falan?

radiohead yeni albüm çıkarmış, albüm mü ep mi ben bilemiyorum, radiohead'in müzik piyasası içindeki hal ve tavırları benim anlayamayacağım kadar eklektik. britney spears ve lady gaga da albüm falan çıkardıkları için kafam karışık, hangi birine yetişeceğimi bilemiyorum.

şöyle bi dinledim the king of limbs'i, radiohead iyice sezen aksu olmuş, artık hiç anlamıyorum ne dediğini. keskin bıçak şarkısı mesela, hala merak ederim, harii keskin bıçaaaaa, aaiirhhhhhh haiii haaaaaaaa demiyordur herhalde. radiohead pink floyd olalı bayağı olduydu zaten, laf edemezsin, kötü bişey diyemezsin. ama şu son dansıyla bütün dengeleri altüst etti thom yorke, benim de hayatımı kolaylaştırdı ne yalan söyleyeyim. alabildiğine yayılır diye tahmin ediyorum, eksik kalmayalım buyrun, son apaçi thom yorke:



siyah beyaz video görünce aklıma hep şu aşağıdaki geliyor, ne güzel video, ne güzel şarkı. solo albümlerini "eeeeeh yeter gari acı acı, hüzün hüzün!" diyerek ipod'umdan kaldırmış olsam da çökük avurtlarına kurban olduğumun brett'i çok güzel duruyor be videoda.

No comments:

Post a Comment