February 4, 2011

behlül'ün pars'ı

geçen akşam televizyonda kendinden bahsediyordu kıvanç tatlıtuğ, ben kıvanç tatlıtuğ olsam ben de hep kendimden bahsederdim, 10 aylık bi dobermann oğlum var dedi. bizim evden "aiiiyyy gerçekten mi ihihihiih" ve "fak moda olucak şimdi dobermann" aralığında tepkiler aldı bu açıklaması. küçük bi internet araştırması yaptım ikisinin bi arada fotoğrafı var mıdır diye, yoktu. neyse, aha bu kıvanç tatlıtuğ, bütün dobermannlar da birbirinin aynısı zaten.

bazı internet gazetelerine haber yazanlar çok hoş insanlar olmalı diye düşünüyorum; Tatlıtuğ, 6 aylık köpeğine Pars adını verdi. Ulus'ta bir sitede oturan Tatlıtuğ, geçen günlerde kulaklarını ameliyat ettirdiği köpeğini Ulus'ta oturduğu sitede dolaştırırken görüldü. Hayvan sevgisiyle bilinen Tatlıtuğ, köpeğini severken sitedeki başta kadınlar olmak üzere hayranları da camlardan ünlü oyuncuyu izledi.

camdan ünlü izlemek. ben inşaat izliyorum, zaman zaman da koko geçiyor camın önünden, durup beni hayatında ilk defa görmüş gibi bakıyor.



kulakları ameliyat edilmiş dobermann nasıl oluyor diye merak ediyorsanız, aynen bu yandaki gibi oluyor. yapmayın lütfen bunu, hele türkiye'de. ben daha düzgün kesilmiş kulak görmedim, hem rezil ediyorlar hayvanların kulaklarını hem de alçıya alıp havaya dikiyorlar falan. gözünüzü seveyim, eziyet bu. neymiş en zayıf yerleri kulaklarıymış, efendim kuyruğu sağa sola çarpıp kırılıyormuş. naapıcaksınız kurt avlamaya mı çıkacaksınız, dövüştürecek misiniz, nedir zayıf kulak? kuyruğu da pek öyle kırılacak bi kuyruk değil, bildiğiniz kırbaç gibi, en fazla gözünüze sokar yanlışlıkla.

bunlar bütün gün uyuyor battaniyeleriyle, sokakta da kimse yanınıza yanaşmıyor, insanlar sarı köpeklerini falan kucaklayıp kaçışıyor, tecrübeyle sabit. yani kıvanç tatlıtuğ olmadığınız sürece bi dobermannla kız falan yapamazsınız, bırak kız düşürmeyi, sosyalleşmek bile pek mümkün değil. o yüzden uçan fil jumbo kulakların bi mahsuru yok.

evde manuel olarak da yapabilirsiniz. fakat hoşlandıklarını iddia edemeyeceğim.

çok asil buluyormuş kıvanç tatlıtuğ dobermannları, uyurken osuran sadece bizimki demek.

2 comments:

  1. sarı köpeklerin yaptıklarına biraz içlendikten sonra bu yazının son cümlesiyle yine kahkaha attım, merhaba histeri! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarı köpeğin de suçu değil aslında, sahipleri kaçırıyor :)
      Yakından inceleme imkanı bulacağını tahmin ediyorum her türlü gaz kaçağını mehehhehe :D

      Delete