February 3, 2011

fauna durumları

geçen akşam deniz'le tilkilerden bahsettik, kampüste en azından bi adet tilki var, buna eminiz. ben karşıdan karşıya geçerken gördüm bikaç ay önce (yaya geçidi kullanan tilki), deniz de ayak izlerini tespit etmiş, takip edecekti.
bu yandakiler de ya saksağan ya güvercin. koko'nun en azılı düşmanları, günün bi kısmını onlara havlamaya ayırıyor çok disiplinli bi şekilde. ekmek koyayım diyorum kuşlar için, kar kış malum. ama biliyorum ki koko önce ekmekleri yiyecek sonra da kuşları kovalayacak. kuru ekmek delisi alman.
lastik çizmeleri çekip kartopu attım kafasına terasta, ikimize de rehabilitasyon oldu. "bu kenarını yediğin güneş gözlüğüm için, bu kulaklıklarımı dişlediğin için, bu gözüme patlattığın lastik için, bu kardeşimin 2 günlük telefonundaki diş izleri için ve bu da anneme attığın kafa için!"
koko tahmin edeceğiniz üzere hiç takmadı, kartoplarını kovaladı, sonra sıkılıp kaynağa yöneldi, onu kar yerken bırakıp içeri girdim. güneş de olsa hava soğuk.




1 comment:

  1. yine "yukarıdan beyaz şeyler düştü ve ben onları yidim. ağzım üşüdü ama güzelmiş" bakışı.

    ReplyDelete