February 18, 2011

kaktüs gerçekten çok özür dilerim senden

yok, albino kaktüs yetiştirmeye muvaffak olmuş değilim. annemi dinleyip salondaki ışıklı ama gölge yerinden evin güneş alan bi odasına, camın içine taşıdım.
bugün terasta koko'yla dolanırken farkettim durumu, koşturup internetten baktım, güneş yanığıymış bu.
ben, allahın kaktüsünü, ankara'da şubat ayında güneşe yaktırmayı başaran biriyim. şurdan okudum, düzelirmiş ama yani mazı kurudu, mandalina bi günde yapraklarının yarısını döktü, çok canım sıkılıyor.
neyse, domestik tarımın pozitif taraflarına odaklanayım, evde hasbelkader canlı kalan garibanlardan bahsedeyim. sonra ama, şimdi çok mutsuzum.
"Rüyada kaktüs görmek duygularınızın bastırıldığını, etrafınızdaki kalabalığın sizi boğduğunu gösterir.
Kaktüsün dikenleri kendinize ait özel bir alan oluşturmak istediğinize işaret eder.
Ayrıca içinde bulunduğunuz zor durumu kendinize uydurmaktansa bu duruma adapte olmanız gerektiği anlamına da gelmektedir."
rüyama girmese bari, anladım ben anlayacağımı.

1 comment:

  1. :)))) Alemsin.
    Annem koca saksıyla bir çeçek verdi 1 ay önce güneş alsın ama direkt almasın sıcak olsun ama yakmasın gibi tariflerle ve şuan garip bir hal aldı elimizde saksı evde gezdiriyoruz. Güneş alıyo mu hah alıyo alıyo koy oraya sıcak mı biraz burası evet kaldır çabuk kaldır kaldır :))) Bana göre değil ya heves ettim bir kere :))

    ReplyDelete