February 27, 2011

natali'nin kafası kocaman.kocaman.kocaman.

gece oskar törenini seyredeceğiz sabaha kadar, evin işe gitmek zorunda olmayan iki üyesi ve de koko'su olarak. her sene azmeder törenden önce bütün adayları seyretmiş olurdum, bu sene muvaffak olamadım. inception, king's speech ve black swan'ı gördük. adetimizi bozmayalım diye oturacağız televizyonun karşısına, yoksa en son 2006'da heyecanla seyretmiştim bütün töreni. philip seymour hoffman'ın capote'deki rolüyle oskar aldığı sene. brokeback mountain'lı, walk the line'lı sene.
geçen sene, the hurt locker, avatar mavatar, bi hayli iç kıyıcıydı, kanal değiştirdim ara ara.
king's speech sakin, insancıl bi filmdi, beğendim ben. inception'ın dijital tantanası bana çok geldi, altından da pek bişey çıkmadı sanki. black swan da ağzımıza bi tane çaksın diye bekliyordum, çakamadı. bazı filmlerde de natalie portman oynamasın artık. küçük omuzları ve koca kafasıyla sinir etmeye başladı beni. bu hislerle gece 1'de yerleşiyoruz yerlerimize. yanda da temsili balerin olarak koko, onun da kafası kocaman.

P.S ay kids are all right'ı da seyretmişiz, hem de 2 gün önce, öyle bi film yani siz anlayın.

No comments:

Post a Comment