February 21, 2011

rufusumuz

rufus wainwright baba olmuş, annesi lorca cohen de leonard cohen'in kızıymış. viva katherine wainwright cohen'a anası ve iki babasıyla neşeli bi hayat dileyelim, öyle bi isimle mutsuz olunmaz diye tahmin ediyorum zaten. gerçek bi çocuk gibi geçirsin mesela çocukluğunu, bu sağda solda gördüğüm emekli yurt müdiresi gibi ağzını yüzünü büzerek konuşan çocuklar beni illet ediyor.

yukardaki isim kalabalığı içinde bi rufus wainwright'ı severim. şarkıları bende çok güzel bi yemek yemişim hissi yaratıyor, masadan aç da kalkmıyorum, mide fesadı da geçirmiyorum, herşey yerli yerinde. going to town'ı dinlerken bu akşam nedense aklıma mor ve ötesi ve grubun kedi osuruğu protest halleri geldi. bi yerde görsem yanlarına gidip aniden "fanta portakal!" desem ve kaçsam...

neyse bundan da bilahare bahsederim. belki de etmem. annem cevizli kek yollamış, dikkatim dağıldı. çalışmam lazım zaten, siz dinleyedurun. insanın yaşadığı yer yüzünden fenalık geçirmesi, her gün olan bitenlerden utanması ne fena bişey.

No comments:

Post a Comment