February 1, 2011

vallaha geliyor!

sun gangs albümünden herhalde en son bu video çıktı, fikir iyi olunca çok paraya da gerek yokmuş, ben bunu anladım. daha romantik bi tip olsaydım, hayata dair bi kısa film derdim, finn'in meleksi sesi falan derdim. ama "meleksi" ve "masalsı" sıfatları beni alabildiğine illet ediyor. bu iki sıfat ve cem adrian'ı konu alan bi post yazmam lazım. bi ara. şimdi değil.


iki hafta sonraki konserin hayallerini kurarken koko'yu nereye bırakacağımız derdi zınk diye aklımıza geldi. müstakbel köpek sahiplerine not: belki de orta boy köpekler daha iyi bi fikirdir, en azından 2 ayak üzerine dikilip annenize sevinçle kafa atma ihtimali düşük olur.

the veils'in playlistini çok merak ediyorum, yeni ep'nin hepsini çalarlar mı mesela ya da geçen konser ağlayarak istediğimiz the leavers dance'i? şurdan ve burdan yeni ep'nin tadına bakadurun, yarı zamanlı bi ev annesi olarak benim yemek yapmam lazım.

No comments:

Post a Comment