February 21, 2011

vibram taban gerçeği ve başka rahatsız edici şeyler

koko'yu televizyonda laura branigan-self control videosunu seyrederken görünce bu hafta çok ihmal ettiğimi farkettim, zavallı pek kolay bi hafta geçirmedi. biri bana köpeklerin -ay nasıl diyeceğimi bilemedim, en iyisi eli ayağına dolaşmış bi baba gibi davranmak sanırım- "özel" günleri olduğunu söyleseydi bütün bu meseleyi bi kere daha düşünürdüm. günler derken bikaç haftadan bahsediyoruz üstelik. başa gelen çekilir, zaten dertli olan o, karınları ağrırmış, uyuyor bazen bütün gün.

yanda elinde gördüğünüz üçbinbeşyüz taksitle aldığım güzelim outdoor pabuçlarımın sağ tekinin vibram tabanı. neden bilmiyorum sadece sağ tekine sardı, önce bağcıklarını yedi, değiştiririm dedim. bi noktadan sonra insan pes ediyor malını kaçırıp saklamaktan. nihayetinde tabana ulaştı. nerden baksanız bi on gündür eğleniyor. burdan vibram taban üreticilerine teşekkür ediyorum, aldığımız bi yığın bıcırıklı köpek oyuncağından çok daha dayanıklı çıktı. ben de gözyaşlarımı silip indirim takip edeyim bari.

2 comments:

  1. kendime not: gittiğinde ayakkabılarını yastığının altına koyup uyu! o.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhahah yaaa yemiyor artık ayakkabı, valla bak :D Kudi çorap kaçırıyor ama, çorap konusunda bir söz veremem.

      Delete