June 16, 2011

lilyum!

amca lilyum dedi, ben bilmediği şeylerden korkan biri olarak "vıyyyk" diye kaçarken baktım ki Z. kolunun altına almış kasaya doğru ilerliyor. 15 tl'yi de ellerim titreyerek ödedim.
bi sürü başka çiçek ve koca bi torba toprakla 6 kat tırmanıp eve girdik, koko "HELELÖLÖLÖÖÖÖÖÖ" diye karşıladı bizi, o koltuktan koltuğa atlarken ben can havliyle girişteki masaya atıverdim lilyumu.
bunlar 2 ay önce falan oldu, lilyum bıraktığım yerde kaldı.
uzadı, uzadı.
yanından geçerken endişelendik, bişeyi yanlış mı yapıyoruz, çiçek açması gerekmiyor mu diye.
lilyum ne ola ki acaba diye.
sonra ilgimiz dağıldı.
oracıkta tek başına uzamaya devam etti.
gugılladık, güzel çiçek resimleri çıktı. biz bunlara layık olamayız diye düşündük. sonra bir sabah tomurcuklarla karşılaştık. bikaç gün sonra da çiçekler açmaya başladı. utangaç.


No comments:

Post a Comment