June 16, 2011

the more you ignore me the wronger i get

"somehow i'm not in france" çok havalı olabilirdi şarkı sözü olarak ama paul banks "somehow i'm not impressed" diyormuş. benim versiyonum daha egzistansiyalistti oysa ki. bu konuda sicilim pek parlak değil.
the more you ignore me, the closer i get, en sevdiğim morrissey şarkılarındandır. yıllarca yanlış söyledim, doğrusunu bile bile hala yanlış söylüyorum, beynim izin vermiyor. şöyle ki, haydi hep beraber;
"i am now
a central part
of your mind's landscape
whether you care
or do not" morrissey'in de tercihi olurken, ben aradaki "ay emm NAAAAT a sentrıl paaart" diyen çatlak sesim.

dün 3 yeni şarkısı çıkmış morrissey'in, bi tanesi "people are the same everywhere". ben gene nöronsal bi tıkanma yaşadım ve "same people are everywhere" diye içime sindirdim şarkıyı. siz onu boşverin, benim şarkıma dönelim, ben de kendi etrafımda dönerek yanlış söylüyor olacağım.öptm.kib.bye.

No comments:

Post a Comment