July 16, 2011

soul sister

bugün sarıkafalı bi arkadaşımın doğumgünü. tanışmamız tam da şarkıda dediği gibi " i was standing, you were there, two worlds colliding" şeklinde olduydu. bundan 7 sene falan önce. tanıştıktan 3 gün sonra aynı eve çıktık, aynı ofiste çalıştık yıllarca. yıllarca elele ankara gecelerinde fink attık. konuşmaya başlayınca bi şişe kırmızı şarap asla yetmedi, mavi kanepesinde uyudum bazı geceler. soulmate'im oldu, soul sister diye imzalayıp kartlar attım ona gittiğim saçma sapan yerlerden. sonbaharda onu yeni bi hayat, yeni bi yol bekliyor ve bundan gerçekten hiç hoşlanmıyorum.

aşağıdaki şarkı nikahıma baştan aşağı karalar giyip gelen ve bütün gün ağlayan nikah şahidim, partner in crime'ım,  yengeç burcu fenomeninin baş kahramanı, bana taştan kalbini hediye etmiş biricik arkadaşım için.

No comments:

Post a Comment