July 26, 2011

türk arkeolojisinde inek faktörü


dağa gidiyorum diyorum ve abartmıyorum. ben fotoğrafı çektikten sonra 65 yaşlarında ingiliz bi çakmaktaşı uzmanı kışkışladıydı inekleri. bence olmayacak yerlerde takılan biziz aslında.
burası maraş'ta kelibişler köyü. alışkınım buraya, havasına rakımına falan. telefonun tam olarak hangi noktada çektiğini biliyorum. saat kaçta duşa girsem azıcık sıcak su akar biliyorum. köyde tam olarak kaç köpek (çok) ve kaç kedi (1) olduğunu biliyorum.

ama bu sene önce datça'ya gitmem gerekiyor. en son on yıl önce o kadar batıya gitmiştim. migros falan var. pazarları denize gidilebiliyor. tuhaf olacak şahsım için.

bunu da yeni bi label olarak çakıyorum bloga, ey türk gençliği, arkeoloji çoğu zaman eğlenceli bi şey değil lan. survivor'ın acıklısı gibi ama herkesin doktorası var, öyle düşünün. üstelik kelibişler köyü denize ışık yılları uzaklıkta.

yarın akşam yola çıkıyorum, internet vaziyetlerine göre arkeoloji gerçeğini burdan açıklayacağım. birinin bunu yapması gerekiyor.

No comments:

Post a Comment