August 5, 2011

bohemlik biçim biçim


bu film bana evimi hatırlatıyor, kocamı, ilk tanıştığımız zamanları falan. iki kişi bu filme gülüyorsa evlenmelerinde hiç bi sakınca olmadığını düşünüyorum.
şimdi yönetmenini, yılını falan yazacak halim yok, ayak parmaklarımı sivrisinekler yedi, eski datça'nın bohem toplaşma mekanı antik kafe'de oturuyorum, kompüterin pili azalıyor an be an. norah jones falan çalıyor. bi de arada burayı basan "zenci gırtlağım var benim" adam ve yancısı gitarist var, daha gelmediler. herkes çıplak ayak dolaşıyor. herkes dediğim şarabın kadınları ve bluescu üstsüz adamlar. yani hem üstsüz hem yalınayak. kadınlar üstlü ama çok bilezikli. bi ben, bi de muhtar parmak arası terlik giyiyoruz. muhtar sabahın 10'unda hala sarhoş kalmayı başararak bohemlik konusunda bana fark atıyor tabi.
herneyse, darjeeling limited, sen tırlak ben senden daha tırlak 3 kardeşin hindistan içinde seyahat hikayesi, seyredin. arkadaşım geldi, bira içeceğim ben.

No comments:

Post a Comment