August 7, 2011

frances bean

frances bean cobain ortalığa çıkmış. doğduğunu hatırlıyorum yeminlen. başka şeyler yazacaktım babasıyla ilgili falan ama yan masadaki çift küçük kızlarına "arveeeen, gel yemeğini yeee" diye seslenince dikkatim dağıldı. oldukça yüzeysel ve sığ biri olmama rağmen bu kaşları birleşen tombul cüce arven beni bile utandırdı.
çiçekli elbisesi ve hasır şapkasıyla bi bağımsız filmin içinde yaşar gibi dolanan kız, gözleme açan ablaya "hoşçakal teyze, hoşçakal" dedi gülümseyerek. çok diksiyonlu insanlardan ürkerim ben. şimdi oturan kalabalık grup da 3buçuk liraya gözleme ve 1buçuk liraya ayranı pahalı buldu, çemkiriyorlar. 8 yetişkin insan, hepiniz bu kadar yağı evde diyet bisküvisi yiyerek bağlamadınız herhalde. limonata söylediler, küçük oğlanlardan biri "ekşieee bueee" diye ağlıyor. bence ben artık kalkıp kazı evine döneyim, insanlığa inancım kalmadı.
neyse, frances bean kollarına jeff buckley'in grace'ini yazdırmış, hemen kanım kaynadı çocuğa. bazı şarkıları derisinin de altında saklayası geliyor insanın.
"there's the moon asking to stay, long enough for the clouds to fly me away, well it's my time coming, i'm not afraid to die". fotoğrafların kalanına şurdan bakabilirsiniz, grace'i de aşağıdan dinleyiverin.

1 comment:

  1. bean'in annesi yemek yemesini yasaklıyomus, dolapta kızın yemeklerini cöpe atıyomus falan. ben de istiyorum öyle anne. bizimki mücver yapıyo hep :U:U

    ReplyDelete