August 16, 2011

incirli tarih süzgeci

arazide çalışmayı çok sevmiyorum, evde çalışınca fenalık geçiriyorum. gene en iyisi arazi sanırım, daha eğlenceli. ve incir servisi var. datça'da var tabi, maraş'ta akrep ve eşek arısı ikramı oluyor naçizane.

fotoğrafta tarihin bir arkeologun süzgecinden geçerek yazılışına şahit oluyorsunuz (kareli defter), sancılı üretim süreci (yarım incir) ve bilimin maddeleşmiş hali (şerit metre) gözlerinizin önüne seriliyor.

muhtarın kavesi sponsorluğunda satırlarıma son verirken gözlerinizden öpüyorum. kavede when a men loves a woman çalıyor. evlilik aşkı öldürür mü bilmiyorum, arkeoloji evliliği baltalar mı, onu da kısa sürede öğreneceğiz gibime geliyor.
bilim yapmanın tatlı yorgunluğu falan yazabilirdim ama bildiğin öküz gibi yorgunum, ne kadar yıkansam da toprak kokuyormuşum gibi geliyor. ayaklarımı sivrisinekler yedi, güneş kremi yüzünden çıban çıkarıyorum ve ne yesem hazmedemez vaziyete geldim. bugün tanımadığım insanların donlarını ipten toplamak zorunda kaldım kendi çamaşırlarımı asabilmek için, işte buna hiç gerek yoktu.

No comments:

Post a Comment