September 23, 2011

go barefoot!

bunu yazacağıma evden çıkıp okula gitmem lazım ama dayanamadım. bugün hobbit günü'ymüş, happy hobbit day!
bizim evde "hobbit evi, hobbit hayatı" hep çok gündemde, bi ara yeni zelanda'dan arsa bakıyordum. öyle bi şey pek mümkün olmayınca sarmaşık almaya başladık, evin duvarlarını sarsın diye. sarmaşıklar da saksıda yaşamaktan pek hoşlanmadılar. neyse.
nasıl hobbit gibi yaşarız diye araştırmalar yaparken bu yandaki evi bulmuştum. şurdan inceleyebilirsiniz. adam "yeter gari, çoluğumu çocuğumu alıp ormanda yaşayacağım ben" diye artık keresteler ve çekiçle kendisi yapmış, üstelik galler'de. çok beğeniyorum, çok.
biz de dün deniz'le yakınlardaki bi seraya gittik, bu aralar ekilecek dikilecek pek bi şey olmadığını öğrendik. dün yaptığımız en hobbitimsi iş devasa boyutlarda limonlu pastalar yiyip çay içmek oldu. velhasıl ankara'da hobbit olmaya çalışmak zor. hava yağmurlu olduğundan işe yalınayak gidemiyorum, o yüzden bu önemli günü pasta börek kurabiye stoklayıp büyük ayaklarımı uzatarak kutlamaya karar verdim.

3 comments:

  1. tam drenaj? diyordum ki adam suyu biriktirmiş, bahçeye kullanmış.

    ilk anda saçma gelmişti de, şimdi neden olmasın diyorum.

    senelerce konteynerde yaşadım, bu çok daha sağlıklı.

    mmm
    arsa bulmalı karadeniz'de.

    ReplyDelete
  2. ben ekmek makinasıydı kompüterdi reaktör gibi elektrik harcıyorum yalnız, nasıl olacak doğanın kucağında hayat bilmiyorum ki.
    bu arada 7 coğrafi bölgeyi kaldırıyorlarmış ilkokul kitaplarından, ekmeklere göre ayırsınlar bence. mısır ekmeği servisi varsa az kompüterle de yaşayabilirim.

    ReplyDelete
  3. aahha
    ekmeklere gore! guzel bir fikir.
    ben de okudum bugun, rock sinifi projesinde 7 Bolge'yi soyleyen kiz cenabetmis meger, yazik. sarki daha unlenemeden bolgeleri kaldirdilar.

    jenerator gibi guzel bir alet var, doganin gobeginde onun sesi, dumani ve kokusu elbete cekilmez. ancak solar paneller var.
    ya da arka bahceye yapicaz bunlardan, evden kablo cekecegiz. agac evlerden ne farki var? icinde yetiskin yasayacak.

    ReplyDelete