October 12, 2011

i wanna be much more like you, your effortlessly graceful scene

gulsahguray'ın blogunu düzenli takip ediyorum, bu fotoğrafları görünce dayanamadım, apartıyorum buraya, çok güzeller. bi yandan da kendime güldüm, konsere giyinmenin çok mühim bi mesele olduğunu düşünürüm hep.
james mollison 2004-2007 arası amerika ve avrupa'da konser çıkışlarında pusuya yatmış ve grup hayranlarının teker teker fotoğraflarını çekmiş. sonra 8-10 kişilik sahte sıralar oluşturmuş. fotoğrafçının, hem de müzikli, kendi web sayfası için buraya bakabilirsiniz.
fotoğraflardan bi kısım da aşağıda, bakalım hangi konser çıkışı olduğunu tahmin edebilecek misiniz?








2 comments:

  1. gg güzel bilog imiş, takibe aldım ben de.

    ReplyDelete
  2. 3'ünü tutturmuşum! ama morrissey'i tahmin edemedim gerçekten. hahaha çok biyendim.
    -zeynep

    ReplyDelete