October 17, 2011

mutfak önemli bişey

bu aralar gözlerimi kapatıp mutfak dolaplarını baltayla kırarken hayal ediyorum kendimi. şu anda oturduğumuz evi ilk gördüğüm andan beri çok seviyorum, bi takım kırık dökük tarafları da beni rahatsız etmiyor. eski apartmanlarda oturmayı seviyorum, ankara gotiği diye dalga geçerdik kardeşimle.
ama mutfağa çok takılmaya başladım, biraz da kocamın recycle becerileri beni gaza getirdi. eski gardrop kapaklarından ayakkabı rafı yapması, süper-80ler bi gardrobu boyayıp kuplarını değiştirip kont drakül'ün dolabı haline getirebilmesi, keşke fotoğraf çekseydim bunları yaparken. neyse.
mutfağın bi takım tesisat sorunları da var, o kısım bizi aşar, mesela kombinin dışarı alınması lazım, lavabo camın önüne gelse ne güzel olur falan. kafamda bi görüntü var, şu aşağıdakilere benziyor. beyaz duvarlar, açık raflar, neşeli bi mutfak istiyorum.




4 comments:

  1. Ben de böyle mikemmel, sıcak mutfaklar hayal ediyorum ama iki azman oğlanla ne kadarı gerçekleşir, bilemiyorum tabii...

    ReplyDelete
  2. çok da mükemmel değiller, bence o yüzden sıcak görünüyorlar zaten. hazır mutfak almamak iyi bi başlangıç olabilir kanaatindeyim :)

    bana azmanlıktan bahsetmeyiniz, değiş-tokuş öneririm! tek başına bi tam kek yemekten bahsediyorum, mutfak hırsızlığında çıtayı çok yukarı çıkardı koko.

    ReplyDelete
  3. yemek pişen mıtbah güzeldir, o ka. ben sevmiyorum o soğuk, ıssız, nobran ankastreleri. magazin programlarında gezdiriyorlar ya bok varmış gibi, yemek pişmediği pek belli.

    azmanlara gelince, ortalıkta bir şey bırakmıyor kara sıpalar. ool tugedır; kedisi, köpeği.

    ReplyDelete
  4. Ben de takılıyorum mutfağa.
    pazar günü masaya renk olsun diye örtü aldım. Beyefendi köylü işi buldu.

    Mutfağım kocaman, yatak bile konur. Ama sıcak değil.

    İkea kataloglarına bakarak birçok fikir geliştirilebilir. benim adam da becerikli olaydı.

    ReplyDelete