October 6, 2011

someone stop the monster!

bi saattir falan facebook arkadaşlarımın steve jobs'un arkasından birbirlerini yemelerini seyredip kahve içiyorum, çok acayip. bi şey yazasım gelmiyor, yıllar içinde koyduğum yüzlerce fotoğrafa bakıp rahatsız oluyorum. zaten bi süredir "yarabbi bunlar mı benim arkadaşlarım?" diye bakıp bakıp çıktığım bi yer haline geldi facebook, özellikle bi tanesi eğer biraz daha "smyrna'nın tozlu mavilikleri...tenimin gölgeleri...athena'nın gözyaşları.." yazmaya devam ederse, üşenmeyip otobüse binip gideceğim, terlikle ensesine vurup bi sonraki otobüsle geri döneceğim. hiç böyle bi kız değildi, nooldu anlamıyorum.

neyse, facebook'ta zaman öldüremeyince blog okuyorum ben de. şunu buldum birinde, çok seyretmek istiyorum, artık mecburen illegal yollardan tedarik edeceğiz.



bu videoyu da kocam the barbarian için ekliyorum, makyajsız fotoğrafını bile göstermeme rağmen gözden düşüremedim seni katy, bu yüzden mecburen bağrıma basıyorum seni.

No comments:

Post a Comment