October 1, 2011

they are james

6 ekim'de james konseri varmış istanbul'da. ben "say something" ve "laid" james'çisi olduğum için o kadar eforu gözüm yemiyor ama istanbul'da oturan şanslı insanlar, siz bi gidip bakabilirsiniz. normal biletler 62.5, vip biletler 87.5 türk lirası. ben youtube'dan video izlerim hem ferhat güzel'i falan vip'e geçerken görmemiş olurum.

ben james olsaydım grubun adıyla "underrated" lafının aynı cümlede geçmemesi için mahkeme kararı çıkartırdım. bu indie'ci gençliğin de ne istediği belli değil, hem kimse bilmesin bi sen bil, hem de herkes u2 mu olsun, anlamıyorum.

neyse, "i"leri uzatan grup james bi kere daha istanbul'da, ben vazifemi yapıp haber verdim. şimdi gidip gevrek ve klorak ve çiğdem almam lazım, yarabbi hala kafamın içinde dibi tutmuş tencereler dönüyor.

duvarlardan geçip sevgilisinin gözüne kalem çeken kızın şarkısı için bunu; (version 3'te orijinal sözleri tutturdum, çünkü "she only comes when she's on top"! haydi hepberaber "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii")



bişey söyle aklımı kaçıracağım şarkısı için bunu seyretmeniz gerekiyor. şarkılar 20 yıllık nerdeyse, tim booth'un kafasında saç maç kalmadı ama gözünü sevdiğimin ingiltere'si, çok güzel söz yazıyorsunuz oralarda.

No comments:

Post a Comment