October 2, 2011

wild beasts

incil'de diyor ki: "therefore wild beasts shall dwell with hyenas in babylon, and ostriches dwell in her. she shall never again have people, nor be inhabited for all generations."
babil'in biletinin kesildiği an sanırım bu, sırtlanlarla vahşi yaratıklar otursun babil'de, nesiller boyunca bir daha asla insan yaşamasın temennileri. oysa ki ben wild beasts babylon'da ne zaman çalacaktı diye aranıyordum ama teşekkür ederim gugıl, pazar pazar babil'i hatırlayıp kendime çeki düzen verdim.

konser 29 kasım'daymış. wild beasts'i daha önce efes one love'da dinlemiştim, hipsterlar arasında sıkışarak. yanımda kocam vardı, o da "şimdi ince sesle söylesin, şimdi kalın söylesin, bu sussun öbürü söylesin" diye eğlenmişti. wild beasts'in iki vokali var, ikisinin de sesleri birbirinden acayip. yeni albümleri smother geçen mayısta falan çıkmıştı, anca dinliyorum. bu arada 29 kasım'ın bi salı günü olduğunu şu anda farkettim, hey allahım. babylon sana sesleniyorum: herkes cihangir'de oturmuyor!

neyse, bed of nails tam da sevdiğim türden aşk şarkısı olmuş, hem neşeli hem tuhaflı, eksiği fazlası yok, döne döne dinliyorum sabahtan beri.

"i would lie anywhere with you
any old bed of nails would do
ink up the wound for a crude tattoo
a big old red heart with an anchor stuck through"








No comments:

Post a Comment