October 8, 2011

yaz, gene gel, valla darılırım

bugün son güneşli günmüş, gazetelerde öyle yazıyor. fırsat bulup giyemediğim çiçekli elbiselere baktım gidip. giyemediğim sandaletler falan. yıllardır bütün yazı birkenstock'larla geçiriyorum, bi çifti benim zorlu koşullarıma 3-4 yaz dayanıyor. ayağımda olduklarını unuttuğumdan kelli düğüne gitmişliğim var bunlarla yakın zamanda.
fotoğraf urfa-göbeklitepe'de çekildi yıllar önce. kalp taş çağı'ndan kalma değil, kimin yaptığını da bilmiyorum ama o yaz hakikaten urfa'da geçirdiğim en mutlu ve en dolu yaz olabilir. çarşıdan bulabildiğimiz en berbat şalvarları alıp halay çekerek kazı evinin duvarlarına graffiti yaptığımız, en sonunda mahallenin "buraya rus kadınlar girip çıkıyor" diye muhtarı alıp eve doluştuğu yaz olarak kişisel tarihimizde yerini aldı. kek ve çay ikram edip rus olmadığımıza inandırdıydık. belki bi gün yazarım.

neyse, madem yaz bitti, hoşçakal demek lazım. aşağıdakiler bu yaz en çok dinlediğim iki albümden. videolar da pek hoş yaz videoları. siz seyrededurun, benim gidip pasta almam lazım, gecikmiş doğumgünü kutlaması var bugün. hadi bakalım.



No comments:

Post a Comment