November 26, 2011

late night gaming

laptop aldım sonunda, şimdi alışmaya çalışıyorum, eşyalarımla aramda oluşan duygusal bağ çok sinir bozucu. laptopla beraber bi de şu aşağıdaki oyunu aldık ki bu sanırım felaketim olacak. bi yandan sims 2 oynarken bi yandan da master tezimi nasıl bitirdim hala aklım almıyor.


yetmezmiş gibi bu akşam kocam the barbarian elinde assassin's creed: revelations'la geldi eve. bunu oynamıyorum, seyrediyorum, üstelik tüm zamanların en cool asasini ezio bu sefer istanbul'da, resimden de anlayacağınız üzere.


hayatımız kaydı.

2 comments:

  1. Heeep güle güle kullan =)

    Oyunlara başlamak çok fena. Bu sabah ben de bunu düşünüyordum. Üniversite hayatım Sims 2, Wow, Diablo üçgeninde geçti. Nasıl tam zamanında mezun oldum ben de bilemiyorum. Öyle yarım saat 1 saat oynayıp bırakan insanlara nasıl imrenirim, çünkü sabah ezanıyla kendime geliyordum.
    Dün pek bakmadığım bir mail kutuma baktım bir şey için ve blizzard maillerini görünce içim cız etti ama sonra kendime "yok süpersonik yok, sana artık mahjong bile yok" dedim. Bu nedenle tüm o sorumluluk zamanlarında oyun bağımlısı olmanın zararlarını ancak yaşayan bilir.

    ReplyDelete
  2. çok teşekkür ederim :)
    ayrıca biliyordum yalnız olmadığımı, o sabah ezanlarının bi yerlerde birilerini daha yerinden zıplattığını :) şimdilik bi isveçli gibi oynuyorum, gayet sorumluluk sahibi falan, bakalım ne kadar sürecek. mahjongu da yazın kazıda keşfettim, eve dönünce unuttum allahtan. sana bişey soracaktım, dur o tarafa geleyim de öyle sorayım :)

    ReplyDelete