November 21, 2011

late night shopping


bu posteri aldım biraz önce, bakalım eve gelecek mi. online alışverişin barındırdığı bu heyecan faktörü çok fena. umarım gerçek bi dükkandan almışımdır ve umarım eve gelir çünkü gerçekten çok beğendim. ilk gördüğümde sanki biri eski günlüklerimi çalmış ve poster yapmış gibi geldi. ki günlük çaldırmışlığım da var benim. içinde okul eteğim ve günlüğüm olan sırt çantamı çaldırmışlığım var daha doğrusu.
evet.neyse.
elime ulaşırsa eğer, neon renkli barok bi çerçeve yaptırırım ben buna.
bunlarla ilgileneceğime kendime bi laptop baksam keşke. tamir olmadı kompüterim, yarattığı ruhsal çöküntü bi yana, bi de ne alacağıma karar vermem lazım. hiç zamanı değildi bunun.

5 comments:

  1. "bir cinnet her şeyi çözer" derler ama, uyku daha etkili bence. sarar, sarmalar, yumuşatır, unutturur. kesinlikle katıldığım bir önerme.

    ReplyDelete
  2. geldi mi bu poster? ve neon çerçevesiyle buluştu mu? baya oturdum merak ettim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. geldi :) üstelik yanında 2 tane daha poster ve bi yığın çıkartma falan hediye etmişlerdi. çerçevesi de barok değil ama parlak fuşya.

      Delete
    2. işte karmadan hep bunlar... poster de iyisiymiş, bu aralar üstüme asıp gezsem yeri var... du rozetini ariim bari :)

      Delete