November 3, 2011

otelde kalmak yerine

londra'da bed&breakfast'ta kaldık, bildiğimiz pansiyon yani. döndükten sonra internette dolanırken bi grup kızın paris'e gidip otelde kalmak yerine parisli bi kadının evini kiraladıklarını okudum. insanlar böyle bi iş kolu yaratmış, evin tamamını ya da bi odasını kaç günlük isterseniz kiralıyorsunuz. web sayfası şu.
bilseydim böyle yapardık, bi dahaki sefere artık. sizin de aklınızda olsun. ben aklıma gelen şehirleri yazıp tatil planları kurdum bile. londra'nın merkezinde çok güzel odalar buldum, bizim kaldığımız yerden daha bile ucuzdu gecelik fiyatları, üstelik bazılarının mutfağı var. londra'nın astronomik fiyatlarını düşününce evde bişeyler yiyebilmek şahane olurdu.

fotoğraflar kızların kaldıkları evden. 2 tane de tekir kedi bonusuyla bence süper bi fikir bu. yazının tamamını ve dünyanın en iri kedilerinden birini görmek için şuraya tıklayabilirsiniz.



No comments:

Post a Comment