November 2, 2011

videogames

ordaydık, şimdi burdayız. fotoğraflı falan bişeyler yazacağım sonra, şimdi çıkmam lazım, şu videoyu iliştirip gidiyorum. her yerde bu çalıyordu ingiltere'de. sanırım konseri vardı bu aralar londra'da. youtube'a bu videoyu koyduktan sonra yarım saatte konser biletleri tükenen lana del rey bana da soundtrack yapmış oldu. her duyduğumda kendimi siyah bi taksinin arka koltuğunda camdan dışarı bakarken görüyorum kafamın içinde. ankara'nın bi zamanlar taksilerde en çok ağlayan kızı olarak bu şarkıyı son zamanların en iyi "takside gitme şarkısı" ilan ediyorum.

3 comments:

  1. şarkı güzel de, kızın dudağını arı mı sokmuş ne?

    ReplyDelete
  2. Öf bu kız hakkaten fenomen olmuş burda. Totalde de 2 şarkısı var zaten. Bu şarkıyı ben de beğeniyorum ama o dudaklarını az büzsün lütfen ya biri söylesin dürtüp.

    ReplyDelete