December 6, 2011

10 yaş kuulluğu

çocukların taklit yapmasından, içli içli şarkı söylemesinden falan hoşlanan biri değilim. (hah yaz bunları, ondan sonra neden "canımmmm bebişşş" yazan kızlar 300bin hit alıyor diye merak et.)
herneyse.
bunu beğendim. meksikalı 3 kardeş adele coverlamış, çok da güzel olmuş. böyle efendi gibi şarkı söyleyene diyecek ne lafım olabilir?
videonun serinliğini ayrıca takdir ettim. angie 10 yaşındaymış, bize gelip yerleşse hiç sesimi çıkarmazdım. gidip ayı, tavşan falan alırdım, o da büyük ihtimalle gözlerini devirirdi.
bi de biri bana o yaşta nasıl les paul sahibi olunabildiğini anlatsın.

3 comments:

  1. karizmanın kitabını hecelemeye başlamış bunlar. aferin.

    ReplyDelete
  2. bugün firewall koymayı unutmuşlar nihayet seyredebildim.

    ay bebişim çok datluymuş bu kızcaaz ve oğlanlar. yirim yirimm. (ıyh :/)

    doğurmadan böyle perfekt genlere sahip kinder anası olmak istiyorum.ama doğurmadan.

    ReplyDelete
  3. ben de doğurmak istemiyorum, o yüzden birer mengele gibi gidip evlatlık alabiliriz. heil kinder deriz. (ayh nazi esprisi belki de sadece evde yapılmalı, utandım bi an.) ama evet, hazır yapılmışı varken, 9 ay basur olmanın bi manası yok diye düşünüyorum. ben para biriktirip les paul de alırım çocuğuma, eksik kalmasın meksikalı yaşıtlarından.

    ReplyDelete