December 20, 2011

born to die

lana del rey yeni video koymuş youtube'a, şimdiden 3 milyona yaklaşmış tıklayanların sayısı. alttaki yorumların çoğu kızın dış görünüşüyle ilgili, kadın olmak insanların üzerinize çullanması için yeterli çoğu zaman. erkek bi şarkıcının kaşından gözünden bu kadar bahsedildiğini daha hiç duymadım. şarkılarını kendi yazması, orijinal bi ses olması güzel değil mi yani? kendine istediğini yapmakta özgür, nasıl görünmek istediğine biz neden karışalım? adele'in kilolarına nasıl takılmıyorsam bu kızın da dudaklarına takılmıyorum, birbirimizin kurdu olmayalım.

4 comments:

  1. sana katılmıyorum bu konuda, video games şarkısını beğendim ama hiç bir zaman sonuna kadar dinleyemiyorum (şarkıdan ötürü, kızdan değil) ama ağzına da katlanamıyorum çoğu zaman. bi de bu kız adele gibi değil pek, marketing'i çok başarılı o yüzden milyorlarca dinleyeni var.

    ReplyDelete
  2. adele de tek başına değil ki. adele'in de the cure-love song coverlaması tamamen onu dinleyen 15 yaş grubuna yönelik bence. çok mu sanatsal yani? ayrıca onun da şişmanlığından bahsediliyor, erkeklere bunu yapmıyorlar, onu kastediyorum.
    marketingin arkası boş olsaydı bu kız bu kadar tutmayabilirdi. canlı videolarını da seyrettim, sesi de aurası da var kızın. bi de yani pop müzik bu nerden bakarsan bak, zaten güzelce hazırlanıp önümüze gelmesini beklemiyor muyuz? kendi şarkılarını kendi yazdığı müddetçe diğerlerinden iki adım önde benim için. tüm bu ahval ve şerait içinde sürekli dudak silikonlarına bok atılması beni rahatsız ediyor, kolay çünkü ordan vurmak. bilemiyorum.

    ReplyDelete
  3. temam yea hemen atar gider yapıyosun :D bence sesi güzel ama gercekten oturup albümünü dinleyemem, überalles bulmadım şarkılarını. ha diyosan ki sırf kadın oldukları için kilosuna dudağına takılıyolar, ona katılıyorum, adele'ye de kimsenin söylemediği kalmadı. ama bu kıza da dudağını büzmesine de şarkılarına da ısınamadım işte anla ablo.

    ReplyDelete
  4. yaşlandım ben, çocuğuma laf söylüyorlar gibi geliyor, çok acayip. ali kırca'nın ak kaşık gibi her akşam gözümüze bakmasından da rahatsızım ona bakarsan.
    adele de yılmaz özdil oldu zaten.
    ay mutlu şeylerden bahsedeyim artık. ayrıca burdan laf yetiştirip gmail'de offline olmayı bana açıkla Z.

    ReplyDelete