December 9, 2011

dj punjabi

bundan 5 sene önce, kısmen rehabilitif sebeplerle kapağı pakistan'a, annemle babamın yanına atmıştım. müziği bi türlü hayatımın diğer mevzularına bağlamadan dinleyemediğimden ve hayatımın diğer mevzularını ankara'da bırakmak istediğimden sıfır müzikle basıp gitmiştim. kültür şoku geçirip maymundu kartaldı bi süre idare ettim ama sonunda bi an geldi pes ettim. yerde yuvarlanıp nöbet geçirmeyeyim diye beni bi dükkana götürüp bıraktılar. nöbetten kastım aynen şu:


dükkanda mucizevi bi şekilde ev yapımı bi best of pulp albümü buldum. pencap eyaletine bağlı chaklala köyünde geri kalan günlerimi pakistanlı bi kardeşimin seçtiği 12 pulp şarkısını dinleyerek geçirdim. çok da iyi gelmişti. 

bu aşağıdaki, duydukça aklıma baharat renkleri, küçük pideler, tek kaşlı papağanlar ve hayatımda gördüğüm en güzel dolunayı getiren pencabi best of pulp albümünün ilk şarkısıdır.

No comments:

Post a Comment