December 27, 2011

everyday we are alive

imaj şurdan.

2011'de ne haltlar karıştırdım diye vijjdan muhasebesi yapmak istiyorum. fakat yazamıyorum. daha doğrusu yazıp yazıp siliyorum. çok üzücü şeyler var, şimdi tekrar hatırlamak istemiyorum. onun dışında normel bi sene oldu.
2012 ile ilgili en mühim temennim bir an önce baharın gelmesi, havaların ısınması, kuşların cıvıldaması. küçük bi liste yapayım tabi gene de, adettendir.

1. ertelediğim işleri yapayım; buna buzdolabını temizlemek de dahil tezimi yazmak da.
2. koko hep sağlıklı olsun, daha çok dışarı çıkaralım onu, beni yerlerde sürüklemesin ama allahım lütfen.
3. gazeteleri sinirden gözlerim dolmadan okuyabileyim, bu hakaret çağı bitsin artık.
4. bize hiç piyango çıkmayacak mı?
5. bu maddeyi de sevdiğim üj-bej kişiye ayırdım, istedikleri olsun onların da, dünyayı kurtarabilsinler, seyahat etsinler, istedikleri yerde çalışabilsinler, kendi ex-librislerini yapsınlar, aşkı bulsunlar, kimseyi öldürmeden istedikleri lambaları alabilsinler.

netice itibariyle bu gezegende mikrobik bi noktayım, kendim ve herkes için huzur istiyorum, daha ne dileyebilirim.

One Day on Earth - Motion Picture Trailer from One Day On Earth on Vimeo.





2 comments:

  1. umarım güzel bi yıl olur. çift sayı diye az da olsa umudum var.

    ReplyDelete