December 29, 2011

kızılay'a indim, röportaj verdim

yapılacak işler listem vardı bugün. 
1. elektrik süpürgesi ucunun yenisini almak. aldığımız gün koltukları yıkadık, "uvv ne temiz oldu" diye elimizi belimize koyduğumuz anda koko'yu bahsettiğim parça ağzında, terasta çılgınca koşarken gördük. 
aldım yenisini bugün. acısız, kolay ve ucuz oldu.
2. kargocuya gitmek. internetten blender almıştım, hem de kırmızı. ama nedense evin köşesindeki şubeye değil kızılay'a gelmiş kargo. onlar getirmeyince ben gittim. bu acısız olmadı. sıraya kaynak yapan bi kıza çemkirdim, paket de ağırmış, yanlarım ağrıdı eve kadar.
3. playstation kablosu almak. bunu da koko yedi. d&r'daki oğlan ayrı satılmadığını söyledi kablonun. kös kös çıktım dükkandan ama bunu bi şalanjjj olarak kabul ediyorum.
4. starbucks kartımda biriken puanları harcamak. kartın şifresini kesinlikle hatırlamadığım için küp gibi kaldım kasada, aldıklarımın parasını ödeyip çıktım. şifreyi hatırlayıp puanları harcamak için 2 günüm var.

her yer haber kanalı kamerası doluydu kızılay'da. çoğuna arkadan geçen suratsız bi hamamböceği gibi dahil oldum. sonunda ntv beni de yakaldı. asgari ücret zammını sordular, yıllardır bu anı bekliyormuş gibi ağzıma geleni söyledim. biraz tükürmüş olabilirim konuşurken.

koko'ya boyun şeyi aldım kurukafalı ama durmadı bi türlü yerinde. 


sonra da üstüme atlayıp koltuğa devirdi. can havliyle bi de şunu çekmişim.




1 comment:

  1. ahaha ay cok guldum koko'nun o son anda dahil olmus gozune.
    bu arada starbucks kartinin sifresi sanirim bizim senle boyle zirtbok seylerde hep kullandigimiz sifre. bana da bi kere sordular, aklima ilk geleni girmistim dogruydu, dolayisiyla buyuk ihtimalle o.

    ReplyDelete