December 5, 2011

merhaba parasetamol


grip oluyorum.

4 comments:

  1. benical!

    limon suyu ve su ile gargara!

    limon suyu ve su ile içecek!

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaaaahh çok fenayım, yüksek sesle inliyorum. benical alıyorum ama evde limon yok. c vitamini eritiyorum suda. çok çirkin bişey grip.

    ReplyDelete
  3. ö.Ö

    evde en önemli malzeme yok! akdeniz'den gelecekti bana, gelirse yollarım. bu yüzden grip olmuşun zaar!

    Allam nasıl bir annecilik duygusu bu. uzun zamandır başıma gelmedi ama çok güzel hasta bakarım gibi geliyor. bol limonlu şehriye çorbası içirip, hastayı tere bulamak! olmaz kimse inşalla. bu arada hiç geçmiş olsun dememişim :/

    ReplyDelete
  4. eheheh teşekkür ederim. düzeliyorum galiba, dolaptaki pizzaları tüketerek iyileşmeyi başardım sanırım.

    ReplyDelete