December 7, 2011

no rezene, orrayt döşeme


küp gibi otururken annem aradı, koltukların yüzünü değiştireceklermiş, ben de gitmeliymişim döşemeciye, sonra kumaşı beğenmeyip car car konuşurmuşum. annemin önlem alan hallerini çok biyeniyorum. neyse atkımı sarıp gittim, mutabık kaldık bi kumaş üzerinde, pazarlık edildi, anlaşıldı. döşemeciden çıktığımız anda ikea'dan iki tane ikili koltuk almaya karar verdiler. kaçtım usulca.

jardzy rezene al dedi, bulamadım rezene, süt ısıtıp bal koyarım artık. yoğurt alabildim rezene yerine. çerçeveciye uğrayıp mikrop saçtım etrafa, ter içinde döndüm eve.

bu yukardaki sarı kafa grip olmuyordur, rezene de evin kenarında bitiyordur.

1 comment:

  1. anneme gitseydin :(
    annem de benimle başlayarak ufak çapta aktar oldu. karabiberli, limonlu çay, tuzlu greyfurt veya limon (mmm), tuzlu su ile burun temizleme gribe iyi gelir. bir ilaç var hani, poşet içinde sıcak suya konan. onun içinde pseudo-adrenalin var, terletir falan, uyku öncesi alınması iyi değildir.
    lavanta var mı? onunla buhar yapmak da iyimiş. kelimeler aklıma gelmiyor, beynim felç oldu!

    hem o sarı kafa var ya, üşüyordur ama kışın ehehehe. tuvaleti de yok.

    ReplyDelete