December 22, 2011

ulyana'nın elbiseleri


ulyana sergeenko ara ara moda bloglarında gördüğüm biri, kim olduğunu bilmiyordum, rus glamour'ının editörüymüş. yukardaki hali geçen seneden, fotoğraf şurdan. stil sahibi rus kadını görmek ilginç oldu, benim gördüklerim nedense hep yanar dönerli iğrenç gömlekler ve dore platform ayakkabılar alıp her zaman nakit ödüyorlar. bunu da yazarak 1.80 boyunda 50 kiloluk kuğu gibi rus kızlarına bok attığıma göre esas mevzuya geçebilirim sanırım. bazıları kuğu gibi değil bu arada ve kasa sırasında ayağınıza basıp dirsek atabiliyorlar.
herneyse.
ulyana sergeenko bu sene kendi kolleksiyonunu çıkarmış, o 50'ler havasını, renkleri, saçları, fotoğrafların bizzat kendilerini çok beğendim. umutsuz aşklar yaşanacak ve kızlar kendilerini trenin altına atacaklarmış havası var. daha çok elbise için şuraya bakabilirsiniz.






4 comments:

  1. biyendim çok elbiseleri. kendi elbisesine bakıp ehh demiştim ama yaptıkları güzelmiş gerçekten.

    ReplyDelete
  2. güzeller di mi? o elbisesinde çok bi numara yok evet, kombin güzel. (kombin yazmanın ayak parmaklarımı büzüştürmesi?) bi de o kafasında şey falan çok ruski peasant, fotoğrafta görünmüyor. hoşuma gitti o fikir.

    ReplyDelete
  3. güzeller ancak bana uzun elbise/etek yakışmıyor. çok acaip.

    ReplyDelete
  4. yani tabi bi de elbiseleri giyen kızlar çok uzun-ince, belleri 45 santim. normel insanoğlunda nasıl durur, şüpheler içindeyim.

    ReplyDelete