January 13, 2012

damacana var ve bu yüzden belki kaşık da var

eve damacanayla su alıyoruz ve çok acayipler. geçen hafta 2 kere aradım açmadılar, sonra birden su getirdiler eve. "ema ema nası?" dedim, "sistemde kayıtlısınız" dedi adam. normalde hiç konuşmuyor, bu kadar bi açıklamaya razı oldum, sanırım bi matriks var, kaşık falan var. ya da yok.

bugün de aradıktan 3 dakika sonra elinde suyla belirdi kapıda. bi sistem var evet diye geçirip içimden parasını verdim suyun. hiç konuşmadık. arkasından "iyi günleeeer" dedim merdivenlerden sarkıp. demeseydim ben de kuul olurdum, sucunun beni kuulluğuyla dövmesinden çok yoruldum, anlıyor musunuz?

resim çok alakalı olmadı ama damacana resmi koysaydım daha mı iyiydi?

2 comments:

  1. iyi ki damacana görseli yok, yoksa masterbasyon çekerlerdi mazallah baka baka. ehhe

    Jandarma su mu onlar?
    Annem de çaldırıp kapatsa yeridir, telefon görüşmeleri 3 sn sürüyor, kulağında ahizeyi tuttuğuna değmez!

    ReplyDelete
  2. ehehehhe, valla bi "mereba naber" falan bekliyorum alt tarafı ama adamın bi misyonu var sanırım ve ben asla öğrenemeyeceğim.

    su çabuk geliyor ona dua ediyorum, hazırola geçip alıyorum mecburen.

    ReplyDelete