January 26, 2012

fokyu filesonic

bikaç aydır filesonic kullanıyordum film, müzik ve saire indirmek için. hatta en son office 2010 pro plus indirdim, bi de üzerine aktivasyon kodu üreticisi indirip çalıştırmayı başardım. kişisel tarihim içinde önemli bi zafer oldu. böyle şeyleri bilerek değil can havliyle yapıyorum.

derken amerika'da olanlar oldu, megaupload kapandı, sahibini tutukladılar falan. bi sabah bi baktım filesonic sanki hiç bu taraklarda bezi yokmuş gibi "sadece kendi yüklediğin dosyaları indirebilirsin canımöptümkibbye" haline gelmiş. haliyle korsanlık yapmak için ayırdığım aylık 9 dollaresim de havaya uçtu.

bi gün boyunca küfrettim, sonra oturup paypal'e mektup yazdım, "bana haber bile vermeden çalışma şekillerini değiştirdiler, bu hali benim işime yaramıyor, paramı geri istiyorum" diye. bugün email geldi, 9 dolarım da geri geldi.

genelde böyle şeyleri beceren biri değilim. o yüzden şu anda çok mutluyum. ve aşağıdakini hakettim.


No comments:

Post a Comment