January 14, 2012

koko soğukta görünmez olur bazen


4 comments:

  1. euehruher

    hassas köpek

    ben de alıcam da gündüz kaloriferleri yakıyorlar mı bilemiyorum.

    ReplyDelete
  2. bi kazak geçirirsin üstüne evden çıkarken, idare eder kaloriferler yanana kadar. sen eve gelince drama yaşanır belki, "fııyyyy dondum bütün gün ve ağlıyorum şu anda fıyyy" diye.

    yalnız bi de cilt problemleri var. karnında çıkan mantarımsı şey o kadar büyüdü ki kendisi bile dehşete kapılıyor baktıkça. birazdan veterinere gidiyoruz, ve tabi ki veteriner gene aynı şeyi söyleyecek "hmmm evet bu cinsin deri problemleri olur, önemli bişey değil".

    ReplyDelete
  3. Noldu? Ne dedi hayvan doktoru?

    Biz köpek için Ankara'ya gelelim bir h.sonu diyorduk da, Trabzon daha yakın! Şimdi bir araştırma yapacağım da, artık benim de bir arkadaşım olsun. Sevgilim gidiyor yakında :/

    ReplyDelete
  4. egzama dedi kız, mantar değilmiş. büyük ihtimalle de öküz gibi yiyip depoladığı proteinleri yatarak yakamadığı için olmuş. çok korkunç değil yani, bepanten sürcez, bonus mama vermiycez.

    ne kadarlığına gidiyor bay kuş yahu?

    ReplyDelete