January 25, 2012

madem yağdın bari erime!

annemin günlük ayva ihtiyacını karşılamak ve sattığımız pleysteyşın oyunlarını kargolamak için sokağa çıkmam gerekti. kardan kıştan zaten hoşlanmıyorum ama bu en sevimsiz hali, çamurlu eriyik kar.

bugün neler öğrendim?
1. silvan'a kargo yollamak için 2 katı para vermeniz gerekiyor. neden diye sordum, usulca "silvan" dedi kargocu kız cevap olarak.
2. köşedeki bim market çalışanları bez çanta kullanmamı çok takdir ediyolarmış, bugün dost yoğurtlarını, kaan bey kaşarlarını çantama tıkarken söylediler.

anneme ayvaları bıraktım, karşılığında sütlaç yedim. bata çıka eve döndüm. koko nihayet bayıldı koltuğa. hava o kadar gri ki.

3 comments:

  1. ay burada da erise bari. camura raziyim. arabam zemine yapisti ya!
    bugun tekrar basladi lapa lapa yagmaya. her yer buz.
    ilce tarihinde yollar tuz gordu, iyi ki karayollari actilar yakina 2 sene evvel. ama bizim evin patikalarina care yok. bizi 14 subatta kurtarmislardi, ondan laf edemiyorum greyder operatorune. ne konustum yine ya, nerden nereye! yuh!!bir

    ReplyDelete
  2. hangi oyunları gönderdin? ağlıcam.

    ReplyDelete
  3. j. erimeyecek, daha da yağacak, araştırmalarım sonucu bunu anlamış bulunuyorum.
    z. alice'le zombili bişeyi gönderdim. merak etme gelince oynarsın assassin's creed.

    ReplyDelete