January 27, 2012

remembering amy

jean paul gaultier 2012 bahar kolleksiyonu amy winehouse'a bi tribute olarak tasarlanmış. herkesler bayılmış. ben kendi adıma bu yandaki gibi kendinden kıçlı elbiselerden ve gaultier'nin babasının malıymış gibi kanırttığı denizci havalarından bıktım biraz. ama ben ne anlarım tabi, burası moda blogu değil, ben de feşinista değilim. daha önce de belirttiğim gibi, çok üşüyorum.

neyse evet, beehive saçlar, kocaman eyelinerlar falan, bi de arkada 4 tane adam amy winehouse şarkıları çalıp söylemiş. gaultier neşe içinde amy'i andıklarını ifade etmiş defileden sonra.

ve fekat kızın babası nefret etmiş bundan. "kızım öleli 6 ay oldu, biz hala yastayız. moda dünyasına yaptığı etkinin farkındayız  ama mankenlerin o hali, o podyumda sigara içmeler, kızımın iyi günlerine değil kötü zamanlarına referens veriyor. gaultier sırf elbise satmak için kızımın görüntüsünden faydalandı, bize hiçbişey sormadı, bunu sadece para için yaptı." diye açıklama yapmış. şurdan okuyabilirsiniz.


3 comments:

  1. dava açsın bence.
    az bile demiş.

    ben cenaze olunca telefonla aranmaktan bile hoşlanmıyorken, ailenin durumu bana göre çok üzücü.

    ReplyDelete
  2. çok mütevazi insanlarmış annesiyle babası. hep gözümün önüne bi fotoğraf geliyor, babası kızın evini toplarlarken kapıya çıkıp elbiseleri hayranlarına dağıtmıştı. arka cebinde de şu meşhur bale pabuçları. şurda var; http://cocoperez.com/2011-07-29-mitch-winehouse-gives-amy-winehouse-clothes-away-to-fans

    çok acıklı, çok.

    ReplyDelete