February 6, 2012

d&r'dan kitap alamamanın dayanılmaz hafifliği

evde okuyacak bi şey kalmayınca kalkıp d&r'a gittik dün. giyindim falan ben, bi süredir pek evden çıkmıyorum, heyecanlandım.

yeni çıkanlara baktım, kitap katına çıktım, oraya da baktım. hiçbişey bulamadım. sonra da sinir bastı, hangi aklı başında kitapçıda "aksiyon/romantik" diye kategori olur yahu? ya da "edebiyat/şiir" nasıl bi kategori? "kitap" yazsınlar rafların üzerine bence, bitsin bu acı. polisiyeye, romana, ne bileyim biyografiye falan ne oldu?

sarışın vampir diye bi kitap gördüm, iyice sinirlerim bozuldu, çıktık dükkandan.

eve gelince ideefixe'e girip sipariş verdik bi miktar. gezip dolaşarak, elleyerek kitap almak daha güzel tabi ama hanım sultanların, ergen vampirlerin arasında yolumu bulamadım.

1 comment:

  1. D&R ilk Karşıyaka iskelesi üzerinde açılmıştı.
    Bilemediğim bir nedenden bana antipatik geliyor. Online fiyatları bile pahalı. Artık gelen mailleri siliyorum açmadan ama bilemedim neden spam diye etiketlemiyorum.
    Tunalı'dakinin de önünden geçmişliğim var, girdiysem bile üşümüşümdür. Hehe!

    ReplyDelete