February 4, 2012

das dobi ayısı

bu da dobi. şimdi evde başka bi dobi olduğu için otomatikman dobi the 1st oldu. doğduğumda teyzem getirmiş, bu durum ayıyı hem alman hem de benle yaşıt yapıyor. çok badire atlattı, sağında solunda dikilmiş patlaklar var.

çok eskilere gidince gözümün önüne kulaklarından çamaşır ipine mandallanmış bi hali geliyor. çok kusardım ben küçükken, acaba öyle bi kaza mıydı?

aldım getirdim eve, koyacak yerimiz yok. bi de tabi "koko the dobi" tehlikesi var her daim. şimdilik yüksek bi yere oturttum, bi çözüm düşünüyorum. istiyorum ki hep görebileyim ama koko yetişemesin.

dobi dobi über alles, yangında ilk kurtarılacak şeyimsin bunca senedir.

2 comments:

  1. halo das dobi, vi geyt es dir?
    kanst du törkiş şiprehen? ja, ha, vundebaa!

    ReplyDelete
  2. hallo frau j. es geht mir gut. ih kan bisyın türkiş, kebap cok guzel, gene gelecek ben, dansoz var ma?

    ReplyDelete