February 16, 2012

gençlik zor zanaat

"...teoman'ın ilk albümü en az bilinen albümüdür...underrated'tir. pek duyulmamıştır. ama eskimeyecektir." yazmış biri ekşisözlük'e. bu "20li yaşımdayım her boku ben biliyorum" halleri çok hoşuma gidiyor. canım benim, sen o zaman doğmamıştın diye albümü kimsenin bilmediğini düşünüyorsun, ben ergendim o zamanlar, bozdum ben o kaseti dinleye dinleye. kral tv'de saat başı teoman vardı. bak kral tv diyorum, okul kantini falan diyorum.

o aralar bi ameliyat geçirmiştim, küp gibi evde oturuyordum, "kimin kimin bu sessiz eller, mor halkalı yaralı gözler, kıyılarıma vuran sen misin"i benim şarkım ilan etmiştim. bikaç sene önce indirdim de o albümü, hala ezbere biliyorum bütün şarkıları. demek istediğim, hepimiz biliyoruz o şarkıları, hepimiz farkettik teoman'ı, hem de çıkar çıkmaz. o kaset çok sattı yavrucuğum. albümü bi sindirdikten sonra bütün şarkıların bi yerlerden tanıdık geldiğini bile farkettik hatta ahahahhaha!

dinleyelim bari. kendi ergenliğime armağan ediyorum müsaadenizle.

No comments:

Post a Comment