February 4, 2012

güzel bi yaz günü

10 temmuz 2006'ymış aşağıdaki fotoğraflar çekildiğinde, urfa'da çalışıyordum. bi akşam annem arayıp "kardeşin belediyenin önünde bekliyor, git al." dedi. kardeşim 18 yaşındaydı ve hayatında ilk defa ankara'dan öteye gelmişti, üstelik bunu bana sürpriz olarak yapmıştı. aşçımız the incredible N. ile topuklarımız kıçımıza vurarak koştuk belediyenin önüne, o önde ben arkada. koşarken bi yandan da "abi allah bilir ne giyip geldi, kesin şort var, kesin askılı bluz var." diye ağlıyordum ahahhahhaha! ablalığımı mümkün olan en fazla dramayla icra ederim.

neyse kardeşim edebiyle giyinip gelmiş, topladık ordan, eve attık. bi hafta boyunca ben çalışırken onlar the incredible N. ile çeyiz falan baktılar, dükkan gezdiler. kardeşim dönerken bütün düğün geleneklerine hakimdi, ne takılır, ne takılmaz, ne yaparsan skandal olur.

arada gezdik de. oralarda hayatım N.'nin peşine takılarak geçtiği için, genelde o nereyi uygun gördüyse oraya gittik. bi gün de bizi birecik barajı'nın kenarındaki bi arkadaşının evine götürdü, daha önce bahsetmiştim. j.'nin yer sofrasını görünce aklıma geldi, benzer bi fotoğrafım olduğu. bu da benim et yemeyen halim. o zamanlarki boyfrendim aklını kaçırmıştı görünce, "o ayaklarının yanındaki pideden de yedin mi??" diye. yedim tabi. dürüm yaptım hatta. ilerleyen saatlerde plastik kovadan tuzlu kuru balık da yedik, ikramı geri çeviremem, çok ayıp.


burda da baraj gölünü görüyorsunuz. kenarda edepli kostümüyle kardeşim Z. ve termos çantasıyla the incredible N. durmakta. yemeğe davetliydik gerçi ama termosta gene vardı bi takım börekler, haşlak patatesler, domatesler. ne güzel bi gündü.



1 comment:

  1. ne güzel!!

    bizim burlarda pantolon giymiyorlar kızlar.
    giyen iki-üç tane var onların da kafaları açık.
    benim Ay Parçası amiri Metin'e gitmiş demiş ki, "babama söyleseniz benim pantalon giymeme izin verse, bacaklarım üşüyor". Çocuk da söylememiş tabi! aheruserhe

    ReplyDelete