February 20, 2012

her şey çok BÜYÜK

başka yerlerde görüp özendim, ben de yapmak istedim "bunları bunları aldım" post'u. koko ne kadar müsaade ederse o kadar oldu.

eski deri pantelonumu verba volant'la gecenin bi vakti istiklal'de bi yerden almıştık. pantolon düşük belli, ben de yanları olan bi insan olduğumdan kullanımı dertli oldu. aşağı düşüyordu hep ve kemer yeri yoktu. neticede belinde bi yerden patladı zaten. geçen akşam h&m'de kocam the barbarian 10 metre uzağımdan "BULDUUUUUMM AMA EN BÜYÜĞÜ BUUUU, DAHA BÜYÜĞÜ YOOOOK, OLUR MU BU SANAA, BÜYÜK BUUUU!!!!" diye seslenince hem pantolonu kaçırmamak hem de etrafımdaki 34 beden hipster kızlara daha fazla rezil olmamak için elinden kaptığım gibi aldım. büyük diye bahsi geçen pantolon da 42 beden, ne günlere kaldık yarabbi.


deri deyip duruyorum, pantolonlar tabi ki deri değil bu arada. evet, devam edelim o zaman. çorap almaya lc waikiki'ye gidiyorum, o alışveriler bazen çığrından çıkıyor. bu elbisenin de 25 lira olduğunu görünce aldım, şal desenini çok severim. ayrıca bu da ÇOK BÜYÜKTÜ, hatta DEVASAYDI.


bunu tabi ki sokakta 50 yaşlarında bi teyzenin üstünde göreceğim, kasaya yürürken 3 kadın ayrı ayrı durdurup baktı zaten elbiseye. bunu bilerek aldım. çünkü KOCAMANDI.

geçen hafta bi de bot aldım internetten, çok beğendim. bu da benetton, seri sonu falan herhalde. skinny pantelonlarla güzel oldu. gerçi yeşil pantelonla giyince biraz pastoral bi hava veriyor, her an zenginden alıp fakire verecekmiş gibi oluyorum ama neyse artık ve tabi ki bunlar da BÜYÜK, hem de ÇOK BÜYÜK. 42 beden olduğum yetmiyormuş gibi ayaklarım da 40 numara. moda polisi kapıma dayanmadan gidiyorum, zaten terastan koko kakası toplamam lazım. karlar eridi, gerçekler ortaya çıktı.



1 comment:

  1. kot pantolonları bir beden büyük alıp, popomdan düşürerek dolaşıyorum. böylece kilo aldığım belli olmuyor. hatta zayıf görüküyorum!

    dar pantolonlardan hoşlanmamakla birlikte alışveriş kısıtımdan dolayı, onlarsız yaşayamıyorum. yarın artık sokağa çıkayım da bir bol pantalon alayım kendime!!

    ReplyDelete