February 2, 2012

o ev, the ev

eğer person of interest'in son bölümündeki eve bayıldıysanız, dizi seyrederken evlerin içlerine, insanların komodinlerine, mutfak dolaplarına falan bakan biriyseniz eğer, bu yazı belki ilginizi çeker.

o ev, new york'un soho'sunda bi loft, 1800lerin ikinci yarısında inşa edilmiş. eskiden metroya elektrik sağlayan küçük bi fabrikaymış, elden geçirip konut haline getirmişler, 8 yıl sürmüş bu tadilat. şu andaki sahibi marcus nispel, kendisini texas chainsaw massacre, friday the 13th, conan the barbarian gibi filmleri yeniden çeken adam olarak hatırlayabilirsiniz. biz aramızda "pis alman bok" olarak anıyoruz, zira filmler ne kadar kötüyse ev o kadar güzel. person of interest'te görünce "o ev, aman allahım o evvv!!" diye heyecanlandık. biraz karıştırınca öğrendim ki sahibi evde oturmuyormuş, parayı bastırana kiralıyormuş, 100 000 dolara bi ay, 50 000 dolara bi haftasonu kiralamak mümkünmüş. beyonce'nin halo videosu mesela, burda çekilmiş.

232 metrekareye oturan bina 5 katlı, katlardan birinde yüzme havuzu var, tavan yüksekliği yer yer 7 metreye ulaşıyor. yetmezmiş gibi bi de terası var, oysa ben sırf o yarım daire pencere için neler vermezdim! daha çok fotoğraf şurda.










3 comments:

  1. İyi ki bu sabahki postumu bunu okumadan evvel yapmışım. dibim düştü.
    Böyle bir havuz istiyorum işte ben. Sabah yogayı yapıp, hoop havuza!

    Hmmm

    ReplyDelete
  2. 2. kare ve sonuncu karede yaşayabilmek için kötü şeyler yapabilirim sanırım, evet.

    ReplyDelete
  3. ah aynı şeyi söyleyecektim. herkes benden önce söylüyor yahu! 2. karede romanlarımı yazmak ve sonuncu karedeki teras rüyalarımın terasında yaz öğleden sonralarını geçirmek. İSTİYORUUUUUUUUUM! Olmuşken havuz da olabilir. Zarar vermez.

    ReplyDelete