February 16, 2012

ver elini urfa

email atıp haber vermişler, pegasus urfa'ya uçmaya başlamış. 60 lira çok mu ucuz anlamadım aslında ama gene de sevindim.
urfa'nın havaalanı da çok komiktir, alabildiğine uzanan bi düzlüğün ortasına yerleştirilmiş bi tepsi gibi. uçak bi anda konuverir tepsiye, inersiniz, yürüyerek binaya girersiniz. mevsimlerden yazsa 3500 derecelik fırın etkisi çarpar yüzünüze. ben saçlarımın kavrulduğunu düşünmüştüm, kirpiklerim yanmış gibi gelmişti ilk seferinde!
2 nisan'da başlıyormuş seferler, artık bu sefer işim gücüm olmadan sadece gezmeye gitmek istiyorum.
aslında bi road trip hayal ediyoruz, dura kalka, geze geze gidelim diye. taşıyamam diye alamadığım çok şey var oralardan ki kucağında dev bi yeşil küple uçağa binmiş insanım. aynı yolculukta bi de üzerlik vardı elimde, onu da camın kenarına astıydım. iğrenç bi uçak yolcusuyum ben, şu anda farkettim.

No comments:

Post a Comment