April 18, 2012

bana mintle pastelle gelmeyin


makarondan, topuzdan, paris'ten fenalık geldi, onların fırtınası diner gibi olunca pastel renk trendi başladı, içim dışım mint yeşili oldu. nefret ederim ben pastel renklerden. hadi o benim uyuzluğum olsun, peki yerli-yabancı çoğu feşın blog yazarının aynı kıyafetle çekilmiş 3500 fotoğrafı dayaması normal bi şey mi yahu? aşağı indikçe iniyorum sayfalarda, aynı pantolon, aynı kazak, ama kah yan yan bakıyor kızımız, kah başını utangaç bi şekilde yere eğmiş, yer yer dalgın, uzaklara bakıyor.

şu ana kadar "ben domuzum herhalde" diye düşünüp uslu uslu iniyordum sayfanın aşağısına ama şu son denk geldiğim blog gerçekten sınırları zorluyor. aynı kombinle 23 dev fotoğraf.
1573 takipçisinin bi bildiği var herhalde, ben ne anlarım zaten?
canımmm muhteşem olmuşsunnn!!!11 diyerek kapatayım bu mevzuyu.

imajı şurdan aldım.

1 comment: