April 11, 2012

caine's arcade

9 yaşında bi oğlan çocuğu, babasının yedek parça dükkanının bi kenarına kartondan oyun salonu kurar. bayağı biletli miletli. bayağı kartondan. 1 dolara 4 turluk bilet, 2 dolara ise tam 500 turluk fun pass vaad etmesine rağmen rağmen sinek avlayan dükkanın ilk ve tek müşterisi arabasına yedek parça almaya gelen bağımsız filmci nivan mullick olur. mullick ufaklığa sürpriz yapmaya karar verir ve bi flash mob organize eder.


Caine's Arcade from Nirvan Mullick on Vimeo.


ağladım seyrederken, burnum aktı, delik tarafı silemedim, bu da benim dramım. caine'e bi mühendislik diploması aldırabilmek için para da toplanmaya başlamış, ay hadi inşallah diyerek bu yazıyı bitiriyorum.

4 comments:

  1. of kütüphanede salya sümük oldum abla yapılır mı bu?

    ReplyDelete
  2. yapmam lazım yoksa insanlığa inancım kalmayacak. çık o kütüphaneden, beyin hücrelerin ölüyor havasızlıktan farkında değilsin.

    ReplyDelete
  3. kitap okumaktan ve uçaklardan kuruyan gözlerim doldu.

    ReplyDelete
  4. geldin di mi sen? bişiy yapsak ya, ne kadar burdasın?

    ReplyDelete