April 9, 2012

coming up, coming up

bi hafta yattım gripten, küp gibi yattım. bi daha olmam umarım, ne virüsüyse ilaç milaç kar etmedi. kardeşimin türkiye'deki azıcık zamanını da yedim yattığım yerde. ben yatarken bahar gelmiş bi de sanırım. ne zamandır yazmıyorum, şunlar oldu o arada.

ingiltere'ye gidişim de dönüşüm de uçak firmalarıyla sinir harbi halinde geçti. en son sabahın 5inde istanbul'da ağlamaya başladım. ağlamam bizi ekstra bagaj parasından kurtardıysa da beni yeni bi bilet almaktan kurtaramadı. şanssız biri olmamın yanında bi de dalgınım allah kahretsin.

burnumu deldirdim. piercing hissinden hiç hoşlanmıyormuşum, bunu farkettim. delen adamın üstüne ağladım, inlemişim bi de çok. bi daha düşman başına. bi süredir sürekli piercing forumları okuyorum, iltihaplı meme ucu falan, bakım yapmak gerekiyor bunlara, oysa hiç öyle biri değilim ben.

berberim kayıptı. gene. bu sefer telefonu da kapalıydı. bulmak bütün bi günümüzü aldı, taksiler, otobüsler, ankara'nın çeşitli güzide semtleri. en sonunda karısının telefonunu bulduk bi yerden. biz ankara'nın altını üstüne getirirken meğerse oğlan evimden 10 dakikalık yürüme mesafesinde sakin sakin çalışmaktaymış. huzursuz biri olması ve sürekli iş yeri değiştirmesinin üzerine bi de telefon kullanmayı bırakmış. allah dip boyası gelenleri özgür ruhlu berberle sınamasın, ömrümden 10 sene gitti o gün. neyse burda memnunmuş, ayrılmazmış artık. saçımı boyadı, kahküllerimi kesti, kardeşimin ombresini yeniledi falan, atarını yaptı, hepimiz rahatladık.

griple yerlere yapışmadan black konserine gittik. yolda görsem tanımam, yaşlanmış iyice. kocam the barbarian tuvalete gittiği anda wonderful life çalmaya başladı, o arada anahtarlığı dağılmış, yerlerden anahtar toplamış falan, döndüğünde şarkı bitti.

yaz konserlerinden şimdilik morrissey ve two door cinema club'a niyetlendim. morrissey'i dünya gözüyle görmeyen bi ben kaldım herhalde. red hot chilli peppers 20 yıldır aynı albümü yapıyor olmasaydı onlara da hallenirdim, bi de yani frusciante'siz bi manası yok, daha önce yazdıydım. guns'n roses, ugly kid joe, evanescence'li tuborg gold fest de çok acıklıymış, üzüldüm bakınca.

bunlar bunlar oldu, kardeşim de döndü, gidip gaz faturası yatırayım ben de. siz de bunu dinleyin o arada, mr. black konserde inatla çalmadı, oysa biz ankara'da pek severiz.




5 comments:

  1. Bir şeylerin ters gittiği belliydi. Geçmiş bitmiş olsun.

    ReplyDelete
  2. ben bi süre kıpırdamam yerimden artık. kurşun mu döktürsek?

    ReplyDelete
  3. ben de kımıldamayacağım. gelirken 24 saat, giderken daha da uzun 4 uçak!
    Ankara'da kim döker?? Perş akşamı Ank'dayım.

    ReplyDelete
  4. bi yer tahmin ediyorum aslında ama kendimizden utanmaz mıyız sonra?

    ReplyDelete
  5. hehhe

    daha utanç verici şeyler yapmışızdır.
    ananem orda olaydı ona döktürürdük. üstüne bir de yüzüne tükürmesi var ki!

    ReplyDelete